reklama

len a len pre ňu/ preňho...ešte to neviem

pre niekoho veľmi vzácneho a významného , ku komu sa prihováram a prvýkrát píšem, na koho sa veľmi teším, za koho sa modlím

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Teším sa, že prídeš

Aj keď ty o tom nevieš

Neviem ako vyzeráš

No možno sa na mňa podobáš

Ja som o tebe vždy tak silno túžila

Vyzerá to, že som si ťa vysnívala

Často na teba myslievam

Raz ti o tom porozprávam

Najradšej by som to vykričala do celého sveta

Neraz som sa už od radosti preriekla

Vďaka tebe som videla úsmevy na tvárach

Asi ešte nevieš akú máš v sebe moc

Netrpezlivo ťa čakám

U nás je pekne, tak dúfam, že sa ti tu bude páčiť

Ešte neviem aké farby obľubuješ

A či máš hnedé alebo modré oči

Myšlienka na teba ma stále rozveselí

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ani slovami to nedokážem vysvetliť

Doma o tebe rozprávame

Tak veľmi sa teším

A nie len ja,

Ale celá naša, teda tvoja rodina,

Že sa nám narodíš

Venované môjmu súrodencovi, ktorý je ešte len na ceste.

Ak bude mať modré očka, bude to chlapec, lebo aj môj bratich má modré. Pravdepodobne po ockovi. Ak bude mať hnedé očka, bude todievčatko, lebo ja a sestra ich máme hnedé po mamke.

Tak mi ostáva čakať ešte 8 nedočkavých mesiacov. Veľmi,veľmi sa teším.

Katarína Ješová

Katarína Ješová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  šalenke spomienkyna zamüsleniebračekSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu